سبک زندگی

متفاوت بیاندیشید،متفاوت زندگی کنید.ناب ترین نکات پیرامون سبک زندگی ایرانی اسلامی توسط اساتید و کارشناسان روانشناسی دینی.جایی برای به اشتراک گذاشتن اندیشه ها و احساسات.پرسش و پاسخ ازدواج،معرفی کتاب،کافه کلیپ و...
برکت سايتمون
انگيزمون
انتظار داريم اهل فکر و اهل نظر در مراکزي که مي‌توانند و اهليت و صلاحيت اين کار (پرداختن به مسأله‌ سبک زندگي) را دارند، دراين زمينه کار کنند، فکر کنند، مطالعه کنند
مقام معظم رهبري
ایستگاه چندرسانه ای
محصولات جديدمون
همراهان سايتمون
مدير موسسه:
استاد مهدي عدالتيان
مدير واحد:
استاد سيد مصطفي هاشمي محجوب
و اساتيد گرانقدر حجج اسلام:
فلاح، علي اکبراسکندري، حکيم زاده، صنايعي، امين نيا، مرادنژاد،غلامي، يادگاري،بابایی.
و اساتيد عزيز آقايان:
دکتر بهرام مقدسي، دکتر عليرضا سپهري، مهندس محمدرضاايزدي،داود مهاجر، مجيد عليپور مقدم،مجتبي مهاجر،مهندس حسين وفابخش و استاد محترم سرکار خانم اماني.
سایر قسمتها
از اين که با ما همراه شده ايد،خوشحاليم (واحد سبک زندگي موسسه فرهنگي راه روشن)
امام حسین(ع):انسان بزرگ نیست جز بوسیله فکرش،شریف نیست جزبه واسطه رفتارش،وقابل احترام نیست جزبواسطه اعمال نیکش
جمعه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۷:۰۲ ق.ظ

شاگردنامه

استاد مهدی عدالتیان

شاگردنامه
تبریک ویژه بروبچه های واحدسبک زندگی به مناسبت روز بزرگداشت مقام معلم به استاد عدالتیان.
امام باقر علیه السلام: جنبندگان زمین وماهیان دریاها وهرموجود ریز ودرشتی در زمین و آسمان خدا، برای آموزگار خوبیها آمرزش می طلبند (ثواب الاعمال: ۱/۱۵۹)
استاد گرانقدر و پدر مهربان حضرت حجت الاسلام والمسلمین عدالتیان
سلام علیکم؛
خدای متعال را برای داشتن مرشد حکیمی چون شما که چراغ به دست راه تاریک آخرالزمان را برایمان روشن کرده و در مسیر حفظ دینمان رفیقی شفیق بوده اید شاکریم.

چند سالی است که توفیق پیدا کرده ایم در محضر شما بیاموزیم که فقط نباید زیست بلکه باید به دنبال "به زیستن" بود! و زکات این آموخته آن شد که امسال به دستور شما برآن شدیم تا در نشر سبک صحیح زندگی ایرانی اسلامی به اندازه وسعمان تلاش کنیم.
ستایش خدایی را که در عصر قحطی عاملان، استادی به ما روزی فرمود که نه فقط کلامش بلکه بیش از آن عمل و نحوه زندگی اش روشنگر رسم صحیح زندگی است. امیر خوبی ها حضرت علی علیه السلام بارها می فرمودند: «عالم را سه نشانه است: دانش وبردباری وخاموشی.» و این سه نشانه همان چیزی بود که زانوان ما را در محضر استادی چون شما به کرنش وادار نمود.
چه نیکو روزی است امروز که بهانه ای شده برای قدر دانی از امنای خدا در میان خلق. فرصت را غنیمت شمرده به رسم وظیفه و ادب، این روز را به شما استاد و معلم عزیز تبریک می گوییم و از خدای منان مسألت می کنیم با طول عمر با عزت به حضرتعالی، توفیق شاگردی محضرتان را برایمان مستدام بدارد. عاجزانه از شما استاد گرانقدر جهت کوتاهی ها در انجام وظایف شاگردی عذرخواهیم و طلب حلالیت داریم که امام زین العابدین علیه السلام فرمودند: «حق استاد تو این است که به او احترام گذاری، محضرش را موقر داری، بادقت به سخنانش گوش سپاری، رویت به او باشد وبه او توجه کنی، صدایت را از صدای او بلندتر نکنی، هرگاه کسی از او سوالی کندتو جواب ندهی، بلکه بگذاری خودش پاسخ دهد، درمحضراو باکسی سخن نگویی، در حضوراو از کسی غیبت نکنی، اگر پیش تو از او بدگویی شود از وی دفاع کنی، عیبهایش را بپوشانی، خوبیها وصفات نیکش را آشکار سازی، بادشمن او همنشینی نکنی وبا دوستش دشمنی نورزی. هرگاه این کارها راکردی فرشتگان خدا درباره ات گواهی دهند که تو برای رضای خدای بلند نام، نه برای مردم، نزدآن استاد رفته ای ودانش اورا فرا گرفته ای» ( الخصال: ۱/۵۶۷ )

به امید فرج مهدی امت
حجه بن الحسن( ارواحناله الفدا)

شاگردانتان در واحدسبک زندگی
موسسه فرهنگی راه روشن هدایت




پیام استاد عدالتیان:
با سلام به همه عزیزانم در واحد سبک زندگی، ضمن تشکر فراوان از محبت های شما امیدوارم همه دست به دست هم در سایه قرآن و عترت موجبات رضایت معلم حقیقی عالم، ولی عصر ارواحنافداه را فراهم آوریم.

نظرات (۳)

۲۴ مهر ۹۳ ، ۲۲:۰۱ ارشک رامشی
گر  دو  اید  گو  سه  ایم
دو تا ما و یکی خالق ما

سلام.هفته معلم براستادعدالتیان واستادهاشمی محجوب مبارک باد.خداراشکرمیکنم که شاگردی این بزرگواران را نسیب من نمود.

استاد عزیز آرزوی توفیق روز افروز برایتان دارم
پاسخ:
سلام و سپاس از شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی